7 maj - Underbart med sol!

Nu var det helg igen och äntligen verkar det som att solen har hittat hit igen - skönt! Idag åkte jag med mor och far till Lindesberg för att gå på bomässan. Var ganska intressant. Följde mest med för att kolla på inredningsgrejerna, och det fanns ju ganska mycket fint faktiskt. Sen efter det åkte vi till plantmarknaden och granngården för mamma skulle handla lite grejer. Sen åkte vi hem och grillade :) Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart i 6 så att jag kan åka till älsklingen <3

På måndag är det ju dags för intervju men jag har faktiskt inte börjat blivit nervös än. Men det kommer säkert i morgon eller när jag väl ska åka dit. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0