4 maj - Tillbaka efter bloggpaus och kan turen ha vänt?

Har haft en liten bloggpaus nu, eller ja, inte så liten utan ungefär en månad. Men nu är jag tillbaka igen, tror jag ^^,

Det har väl inte hänt något speciellt i mitt liv, fören fram tills idag. Skickade nämligen in en jobbansöka och tjugo minuter senare ringer dom och frågar om jag kan komma på intervju! Så på måndag ska jag dit :D Så himla glad jag är nu! Hoppas turen har vänt! Tur också att moster tipsade mig att söka jobb där :) Så nu hoppas jag verkligen att jag får jobb där, i alla fall i sommar och sen hoppas på att få fortsätta därefter!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi håller tummar o tår :)



Kram

2011-05-05 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0