26 maj

Har precis packat ur väskan och nu ska jag snart ta och göra mig i ordning för kvällen för att sedan krypa ner i sängen och somna till tv:n. Är så himla trött alltså. Jag är verkligen inte van att jobba såhär märker jag :P Men det ska det bli ändring på -hoppas jag!
Här är min jobbvecka:

Måndag -Städ Lindesberg
Tisdag - Städ Lindesberg
Onsdag - Hotellet i Nora + städ Lindesberg
Torsdag - Hotellet i Nora + städ Lindesberg
Fredag - LEDIG! Örebro med Suzzie
Lördag - Städ Lindesberg
Söndag - Hotellet i Nora

Just ja, jag fyllde ju år igår och pappa i förrgår och det firade vi med att äta trerätters på Wok House igår kväll. Så sjukt gott var det!

Nej nu blir det att krypa ner i sängen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0