23 maj - Fixa frukost?

Nu är helgen över och det finns inte så mycket annat att säga om den förutom att den har varit jättebra! Jobb, konfirmation och kalas har det varit. Det blev lite ändringar på söndagen för Roberts lillasyster konfirmerade sig så när jag slutade vid 12 så blev det att fika och gratta? (säger man så?) henne. Sen åkte jag och älsk hem till mig för ha kalas för mig och pappa.

Idag blir det att färga håret hos frisören. Men jag vet inte riktigt än hur jag vill ha det, kanske blir det att lägga in lite ljusa slingor så att det blir lite "liv" i håret nu till sommaren?. Sen blir det i alla fall att jobba en kort sväng och även ett zumbapass!

Nej nu funderar jag på om jag ska ta och fixa en stor frukost till mig och älsklingen, som för övrigt ligger och sover här brevid.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0