20 maj - Fullproppad helg!

Ställde väckarklockan på 8.30 idag för att jag inte skulle sova alldeles för länge eftersom jag ska upp tidigt och jobba i morgon. Så nu ska jag snart ta mig ut på en promenad i det fina vädret!

Igår var det kalas, men inget vanligt kalas utan min gammelfarmor fyllde nämligen 100 år igår! Helt sjukt trycker jag! Hon föddes ju 1911 och fatta vad mycket hon har varit med om. Hon levde ju både under första och andra världskriget. Sen att hon har varit med om all uteckling som har varit under 1900-2000 talen.  Tänkte mest på att det har hänt ganska mycket med all elektronikutveckling och sånt. Lite cool tycker jag. Just ja, gammelfarmor fick faktiskt ett telegram från kungen. Vi var lite osäkra på om de fortfarande höll på med sånt och det gjorde de tydligen ^^,

Idag blir det att mest ta det lungt eftersom det händer ganska mycket i helgen. Ska som sagt jobba i morgon, mellan 7-15 på hotellet i Nora sen ska jag åka direkt därifrån till Örebro för att gratta min kusin som fyllde 25 år i onsdags. Sen på söndag ska jag jobba igen på hotellet i Nora fast mellan 7-12, sen kommer släkten hit för att gratta mig och pappa på eftermiddagen. Pappa fyller nämligen på tisdag och jag på onsdag!

Nej just ja, promenad var det!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0