3 mars - Torsdag

Vaknade för en halvtimme sen men jag ligger fortfarande kvar i sängen, så himla gött :) Idag när jag vaknade så var jag inge snorig eller någe, så det måste ju betyda att jag är frisk nu :) Skönt!

Igår tränade jag innebandy och självklart körde vi fys första halvtimmen! Jag var helt död kan jag lova och fick så mycket slem och skit i halsen så jag var tvungen att gå och spotta hela tiden :/ Men jag klarade det :) Efter fysen körde vi tvåmål, och det gick väl sådär med tanke på att alla var helt döda ^^, men det var kul ändå!

Idag händer det väl inte så mycket, blir att åka och jobba i eftermiddag. Innan det kommer jag nog hinna med att spela lite Rollercoaster 2 ;) Fick hem det nu i veckan, endast 39 kr kostade det :) Sjukt beroendeframkallande ^^,




Nej nu ska jag göra mig lite frukost!

Ciao!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0