8 mars - Fettisdagen och shopping!

Har precis tryckt i mig en riktigt god semla! Den satt riktigt fint i magen vill jag lova :D

Igår åkte jag och Matte till Nora och tränade. Kändes riktigt bra att få komma igång igen. Efter att ha gymmat i 1 timme åkte vi hemåt och när vi väl kom hem så var det bara att åka in till Linde eftersom Mattes gitarr hade kommit. Så vi drog in till Linde, sen när vi var påväg hem så började bilen typ "hoppa" så jag trodde att jag hade lagt i fel växel. Men så var det inte, utan blien fortsatte "hoppa" och en lampa började lysa på instrumentbrädan, så jag svängde direkt in på en parkering och stället mig där för att kolla i handbok, eller vad det heter, till bilen för att se vad lampan betydde. Det var tydligen "motorelektronik lampan" som lös. Efter det ringde jag till pappa som fick komma och hämta oss och sedan skjutsa hem oss. Pappa lyckades i alla fall fixa felet, kommer dock inte ihåg vad som var fel. Men han kunde hitta felet ganska snabbt tack vare att han hade en sån där avläsargrej. Sen på kvällen var det dags för ett Zumbapass sen blev det att åka till Nora för att sova hos älsklingen :)

Idag har jag varit och shoppat med Sussie på Marieberg :) Rikigt roligt och skönt att bara gå runt och strosa lite. Fick med mig en tröja, örhängen, nagelfilar, en bh och tre navelsmycken. Navelsmycken kostade endast 30 kr st och dessutom var det ta "tre betala för två", så jag fick tre navelsmycken för endast 60 kr. Riktigt bra köp tycker jag :D Just ja, jag köpte present till älskligen också som fyller på måndag :)

Bilder på det jag köpte idag kanske kommer i morgon!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Sofias änglar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0