30 mars - Hoppas, hoppas!

Det blev lite ändrade planer i söndags. Det blev att jag och Sussie fick åka till Skavsta och hämta grabbarna. Det gick riktigt bra och det var inte alls svårt att hitta :), så det var skönt. Jag sov hos Robert söndag till måndag vilket passade bra eftersom jag skulle upp och jobba klockan 6.00 på morgonen på Nora stadshotell. Det kändes skapligt konstigt att gå upp klockan 5.00 men det gick bra. Jag jobbade från 6.00 till 14.20 och det gick faktiskt riktigt bra för att vara första dagen där. Men det var nog mycket för att tjejen som hade hand om mig var jättesnäll :) Jag var i alla fall helt död när jag kom hem.. Vet inte riktigt vad det kommer bli av det här, jag hoppas i alla fall att det kan leda till mycket jobb eller i alla fall sommarjobb. Men jag ska i alla fall dit i morgon och på fredag och jobba igen :) Fast den här gången får jag sovmorgon för jag börjar inte fören klockan 10.00 :)

Nu ska jag ta och slappa en stund till sen blir det att jobba en sväng sen kommer älsklingen hit :) <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0