18 mars - Innebandy?!

Nu var det fredag igen och i veckan har det väl inte hänt speciellt mycket, har mest jobbat och så. Idag blir det att vara hemma och ta det lungt eftersom i morgon är det sista matchen för den här säsongen, eller kanske föralltid?! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med innebandyn. Det enda jag vet är att om det blir likadant som den här säsongen så blir det ingen innabandy för min del,  inte i WSK Lindesberg i alla fall. Har funderat lite på om jag ska gå till något annat lag, och då är frågan vilket? Eller ska jag lägga ner helt? Suck, jag har absolut ingen aning om hur jag ska göra :/ Men i alla fall, efter matchen i morgon så blir det att åka till älsklingen eftersom han ska åka till Barcelona på söndag och blir borta i en vecka :(

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0