3 juni - Sol, utbildning, lägenhet?

Gud vilket underbart väder det har varit idag och är fortfarande. Tyvärr så var man tvungen att sitta inne mellan 13-16.30 för att jag var på docIT/tes-utbildning. Men men, sen fick jag en glad nyhet av älsklingen, det blir att kolla på en lägenhet på torsdag :) Spännande!

I morgon blir det att jobba mellan 6.30-15 på hotellet sen blir det att åka hem en snabb sväng och byta om för att sedan åka till Nora igen eftersom lillebror ska på bal :) Mamma och jag ska ta oss en Noraglass innan också :) Sen blir det att sova kvar i Nora hos älskligen , ska ju upp och jobba på söndag igen, fast bara 7-12.

Nej nu ska jag prova kläderna jag fick hem idag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0