27 juni - Är det sant?

Trött i benen och trött i huvudet, så det är nog dags för mig att gå och lägga mig tror jag. Idag var det min första dag på sommarjobbet i Örebro och det gick bättre än jag trodde att det skulle gå. Det blev lite struligt på morgonen men sen blev det bättre mot eftermiddagen. Idag jobbade jag från 7-16 men imorgon blir det att jobba kväll så jag jobbar mellan 13.30-22.00 så det ska bli skönt med lite sovmorgon. Sen blir det att jobba dag på onsdag, fredag, lördag och söndag. Så min enda lediga dag den här veckan är på torsdag.

Midommarafton spenderades först här hemma sen blev det en sväng till logen mella 23-01 med Sussie och hennes pöjk. Sen 03.30 var det dags att hämta brorsan som var på fest. Snäll syster han har tycker jag ;)

Just ja, jag och Robert var och kollade på en till lägenhet i torsdags och den var jättemysig och fin tyckte vi, så vi bestämde oss för att ringa och säga att vi ville ha den och idag fick vi besked att vi fick den :D Så vi ska bara skriva på kontrakt sen är det inflyttning 1:a augusti! Snacka om att jag längtar och snacka om att det är mycket som behövs inhandlas till dess :P I´m so happy :D

Nej nu är jag supertrött så nu ska jag sova.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så glad för eran skull, tur att det inte är långt till Nora :-)



Kram

2011-07-04 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0