23 juni - Sjuk?

Sitter här med huvudvärk, snor i näsan och känner mig lite konstig i halsen, kan jag hålla på att bli sjuk :/? Hoppas inte för det har jag inte tid med. Ska ju börja jobba nästa vecka så jag hoppas det bara varar en kort stund, typ nu över helgen bara. Jag får se till att sova mycket, dricka massa vatten och käka c-vitamin och bara hoppas på det bästa! Med tanke på hur jag känner mig idag (orkar ingenting, är trött och seg) så blir det nog en lung midsommar för min del imorgon :/

Vi var ju och kollade på två lägenheter igår och den ena hade alldeles för litet sovrum, man fick bara plats med en liten säng så den ville vi inte ha. Sen den andra vi kollade på var faktiskt helt okej, så när vi skulle ringa och säga att vi var intresserade så - ja gissa? det var redan någon som hade ringt och sagt att den ville ha den! Jag blir så irriterad alltså!!

Nej nu ska jag snygga till lite i mitt rum sen blir det att åka till Nora och träffa Sussie en sväng :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0