18 juni - All in tonight!

Nu är det äntligen lördag och ikväll är det dags för årets första parkfest! Sitter just nu och lyssnar på lite musik för att tagga till lite till ikväll. Senare kommer Linda förbi och hämtar upp mig för att sedan åka till Linde och fixa lite och plocka upp Cecilia och Veronica sen är det all in som gäller :) Känns som att det kommer bli en kanonkväll :D

I veckan har jag varit på introduktion/gå brevid och det har gått ganska bra faktiskt. Dock kommer det bli lite svårare när man är själv, att hitta osv. Men det löser sig hoppas jag :P Jag har också varit och kollat på en lägenhet med Robert och den var jättefin och allt, men självklart när vi skulle ringa och säga att vi ville ha den så hade någon annan j*vel redan sagt att den ville ha den :/ Så himla typiskt, för det var en sån himla fin lägenhet. Men men, det är bara att leta vidare, Robert ska och kolla på två stycken redan på måndag så det är bara att hålla tummarna att någon av dem är bra. Jag kan tyvärr inte följa med för jag ska på utbildning (igen!) men det är den sista utbildningen i alla fall.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0