12 juni - Redan söndag? :(

Nu är det söndag igen och det känns inge vidare faktiskt eftersom det betyder att helgen är slut :/ Det har i alla fall varit fullt upp hela hela veckan. I tisdags var det jobb x2, onsdags var det "lokal introduktion" i Örebro där jag ska jobba i sommar sen jobb i Linde efter det. Torsdagen var vi ju och kollade på en lägenhet och ja, den var inget att ha, tycker inte jag i alla fall. Så det är bara att leta vidare. Sen efter det åkte jag in till Linde för att kolla på karnevalen och sen i fredags var det studentfirande för lillebror som tog studenten. Lördagen tog jag det bara lungt, hjälpte mamma lite i trädgården och så. Sen idag har jag jobbat en sväng annars inget speciellt. Imorgon ska jag på min första introduktion/gå brevid i Örebro så vi får se hur det är, är lite nervös faktiskt men det ska väl gå bra ^^, Ska gå brevid 3 gånger och det är imorgon, tisdag och torsdag.

Just ja, jag längtar så till helgen för då ska jag träffa mina brudar :D Då blire parkfest och all-in! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag längtar också till helgen! Vad fint det ska bli att träffa er igen!

2011-06-12 @ 23:15:57
Postat av: Linda

All in! :)

2011-06-13 @ 16:57:21
Postat av: Bruuuuuudarna! :D

2011-06-15 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0