4 juli - Det verkar gå bra med jobb nu :)

Det har inte blivit så många inlägg den senaste veckan och det beror på att jag jobbar hela tiden. Förra veckan jobbade jag alla dagar förutom torsdag inne i Örebro. På tal om det, så trvis jag jättebra än så länge, så det är skönt :) Hade dock lite problem att hitta överallt men det går bättre nu :) Denna vecka blir likadan, jag jobbar alla dagar förutom torsdag, fast på hotellet i Nora istället. Så på torsdag blir det förhoppningsvis att åka till Örebro med Robert för att kolla och köpa grejer till lägenheten :)

Nej nu ska jag packa upp sen lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av Gossip girl!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0