31juli - Lägenheten börjar likna ett hem

Börjar mer och mer komma iordning i lägenheten. Nu är det i alla fall inte fullt med kartonger överallt, vilket är väldigt skönt :) Sovrummet är klart kan man säga. Det är bara lite grejer på väggarna och en matta som ska fixas sen är det nog klart :) Köket är också nästan klart, det fattas bara lite grejer på väggarna och sen köpa ett skåp till. Det är vardagsrummet och hallen som behövs fixas lite mer, så i morgon ska vi åka in och köpa en soffa vilket jag verkligen längtar efter. Det är verkligen jobbigt att vara utan soffa.

Har ju varit ledig i tre dagar nu och det har verkligen varit behövligt. Eftersom Robert har jobbat så har mamma och pappa hjälpt mig med lägenheten och det har verkligen varit uppskattat! Hade aldrig orkat gjort såhär mycket själv, så tack mamma och pappa<3

Igår köpte jag en mikro och en kaffebryggare sen grejade jag lite här hemma som vanligt. Sen åkte jag hem till Cicci där vi gjorde iordning oss och sedan åkte vi hem till Matilda och drack vin och hade det trevligt :) Sen gick vi till parkfesten och ja, det var ju inte den roligaste jag varit på men det dög eftersom man fick träffa massa folk man inte träffat på ett tag :)

Imorgon är det dags för jobb igen och jag är bara ledig en dag nästa vecka :/ Så jag hoppas att veckan går fort!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig för imorgon ringer klockan 5.20 :/

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det har bara varit roligt att få hjälpa till.

Lägenheten börjar bli så fin och iordningfixad.



Kram

2011-08-04 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0