31 januari - Match ikväll!

Måndag igen då. Idag blev det inte riktigt som planerat. Skulle ha fixat gymkort idag men receptionen hade inte öppet fören vid 14.00 så det hinner jag inte med idag. För idag ska jag jobba och sen är det match ikväll! Men det blir att fixa gymkortet på torsdag istället :) Nu jäklar ska jag dra igång och träna. Då har jag ju i alla fall något att göra ^^,

Jaha, vad ska man hitta på nu då. Blir nog och tvätta lite, om det finns någon tvätt att tvätta med tanke på att jag tvättar hela tiden :P

Igår kom älsklingen hit. Vi kollade på handbollsfinalerna. Tyvärr förlorade både Sverige och Danmark :/


Just ja, vi ska ju ta lagfoto idag innan matchen. Jippi!




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0