8 januari - Nu är det bara 3 timmar kvar av denna dag

Idag har det inte hänt så mycket. Jag och älsk har mest slappat i sängen och kollat på how i met your mother, vilket har varit riktigt gött.

Just ja, igår var jag ju på mitt första Zumbapass. Ja vad ska man säga, det var faktiskt ganska svårt (har svårt för det där med koordnination, benen ska åt ett/olika håll och samtidigt ska armarna svängas runt åt olika håll) men det var riktigt svettigt och roligt! Han som höll i passet sa att det kan ta ett tag innan man lär sig och jag var ju inte ensam om att göra fel heller som tur var :P

Har även riktig träningsvärk i överkroppen efter gympasset igår. Men det känns riktigt gött!

Nu blir det väl att vänta på att Cougar Town ska börja sen blir det nog att sova.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0