27 februari - Snart frisk?

Skönt att rösten är tillbaka. Igår när jag vaknade så kunde jag knappt prata, trodde det bara var så för att jag precis hade vaknat men nej, det höll i sig hela dagen :/ Det var verkligen skitjobbigt vill jag lova. När jag väl fick fram något så var det ändå ingen som hörade vad jag sa.

Idag känner jag mig mycket bättre, för idag kan jag i alla fall andas normalt. Har varit så tjock i halsen och täppt i näsan osv så jag har haft jättesvårt för att andas :/ Men jag tror och hoppas att jag blir frisk snart. Är bara lite snorig och så nu. Jag kan verkligen inte komma ihåg senast jag var sjuk såhär länge :S

Igår var det kalas för moster som fyllde 50 år, sen efter det åkte jag och Robert till Nora<3!

Nej nu börjar snart Solsidan sen blir det nog att kolla på en film.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det lät hur gulligt som helst när du pratade. Eller rättare sagt när vi hörde att du pratade <3



Kram mamma :)

2011-02-27 @ 20:52:40
Postat av: Cicci

Krya på dig!!

2011-03-02 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0