25 februari - Still sick..

Sov inte alls bra i natt. Jag vaknade flera gånger och vände och vred på mig hela natten, så vid halv 8 gav jag upp. Halsen gjorde så himla ont, var helt täppt i näsan så jag kunde inte andas. Var tvungen att ha munnen öppen hela tiden vilket självklart resulterade i att jag blev helt torr på läpparna och i munnen.. Igår trodde jag faktiskt att jag höll på att bli bättre, men nej så var det ju såklart inte. Så det blir ingen match för min del i morgon.....

Jag har ju redan hunnit med att käka frukost och ringa arbetsförmedligen så vad ska jag hitta på här näst? Förmodligen inget ansträngande, för så fort jag gör nått ansträngande blir jag helt slut och börjar må illa. Det enda jag orkade med igår var att bädda rent i min säng och plocka ur diskmaskinen.

En positiv sak med idag är att det är fredag och lönedag :D Eller jag menade två positiva saker ^^,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0