22 februari - Sjuk :/

Jag hade rätt. Lördagen blev verkligen en riktig skitdag! Matchen gick skit för mig, jag var så jävla dålig. Matchen i sig var väl inte den bästa vi gjort heller, men vi lyckades ändå få med oss 3 viktiga poäng. Efter matchen blev det att slappa här hemma sen på söndagen åkte jag till älsklingen och var där till på måndag.

Igår var jag iväg och klippte mig vid 3-tiden och när jag satt i frisörstolen började det rinna svett längs ryggen på mig. Jag kände mig inte alls varm eller så, men jag var dyblöt på ryggen :S Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och då började halsen känns tjock och jag började få lite smått ont i den. Tänkte inte så mycket mer på det men sen helt plötsligt blev jag jättetrött och började må illa. Så ja, jag har blivit sjuk:/ Sov skitdåligt i natt. Vaknade varje timme ungefär av att jag var jättevarm men när jag tog av mig täcket började jag frysa istället. Fick inte många timmar sömn i natt kan jag lova.

Nu känner jag mig väl inte sämre, men inte bättre heller. Har fortfarande ont i halsen, vill helst inte svälja, känner mig seg i huvudet och har ingen aptit :/

Nej nu ska jag iväg och jobba en sväng och sedan hoppas på att jag blir frisk snart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0