18 februari - Friday!

Skönt med fredag igen. Även fast jag inte gör så speciellt mycket om dagarna så längtar jag ändå alltid till helgerna. Idag har det inte hänt så mycket. Jag och Matte har varit och gymmat, dock så var jag inte alls taggad för det, så det blev väl inte världens bästa träning. Men men, i morgon är det i alla fall match, en sjukt viktig match dessutom. Så jag hoppas verkligen vi har turen med oss och vinner i morgon! Efter matchen blir det att mysa med älsklingen :)<3

Just ja, idag när jag skulle hämta posten så upptäckte jag att vi hade fått fel post. Första brevet var till någon på Karslundsvägen, det andra brevet också, sen det tredje var till någon på samma gata som oss. Jag blev då lite fundersam i fall jag hade på något konstigt sätt tagit fel post?! men på det sista brevet och tidningarna var det i alla fall våra namn och vår adress på. Jag vet inte hur brevbäraren hade lyckats ge oss tre st brev fel. Visst att den med samma gautnamn hamnade fel, men inte de två andra som inte ens hade samma gatunamn eller husnummer? Men men, så kan det väl bli ibland.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av How i met your mother. Har bara en säsong kvar :(

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0