15 februari - Tisdag

Nu är man mätt i magen efter frukosten. Nu blir det att slappa fram tills det är dags att åka och jobba en sväng.

Igår var det ju alla hjärtans dag och den spenderade jag ju med älsklingen såklart <3 Dagen började med att jag hämta Matte i Linde vid 12-tiden för att vi sen skulle åka till Nora för att träna lite. Efter det åkte vi och hämta älskligen för att sedan skjutsa hem Matte till Vedevåg och jag skulle duscha och byta om eftersom jag och älsk skulle åka till Örebro och käka på Max :D Det var det vi bestämde oss för att göra på alla hjärtans dag ^^, Inte så traditionellt, men det strunta vi i. Vi ville helt enkelt käka på Max och det gjorde vi :) Sen åkte vi tillbaka till Vedevåg för att jag skulle jobba en sväng och även gå på Zumba. Sen när jag kom hem efter jobbet och Zumban blev det att mysa resten av kvällen :) Fick även rosor av älsklingen :) <3 <3 Helt perfekt dag!

Tänkte nämna lite om matchen som var i lördags. Det gick verkligen bättre än väntat. Vi spelade så sjukt bra trots att vi var exakt 2 femmor. Matchen var jämn hela tiden men tyvärr lyckades dom göra 7-6 när det var 40 sekunder kvar :/ Det var skapligt surt, men vi var riktigt nöjda i alla fall. Det var ju trots allt på 1:an i serien.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0