14 september - I´m a busy woman

Jag har verkligen fullt upp varje dag nu förtiden. Jag både gillar det och ogillar det. Det är skönt att ha något att göra om dagarna istället för att bara gå hemma om dagarna och inte göra någonting. Men vissa dagar har jag faktiskt alldeles för mycket att göra så att jag inte riktigt vet hur jag ska lyckas hinna med allt. Men hittills har det i alla fall gått bra.

Veckorna ser ungefär likadan ut nu för tiden. Det är plugg, föreläsningar, jobb och träning. Denna vecka är extra jobbig, för ojämna veckor jobbar jag mer, nämligen 5 gånger istället för 2. Men det ska nog gå bra. Jag pluggar på förmiddagen/eftermiddagen och jobbar på eftermiddagen/kvllen.

Helgen har varit underbar för jag tillbringade den med älsklingen. Vi hinner inte ses så ofta eftersom han jobbar och tränar och jag pluggar, jobbar och tränar så vi tar vara på chanserna vi får ^^,

Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet för om en timme ska jag åka iväg och jobba en sväng.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0