31 oktober - Superbra helg!

Nu har jag precis tagit en paus i mitt pluggande, har nämligen min första tenta på torsdag :O Börjar bli lite smått nervös inför den. Har ingen aning om hur tentan kommer se ut eftersom det inte finns några gamla tentor att kolla på eftersom det programmet jag går har inte funnits tidigare.

I fredags gick jag bara från 9.15-12.00, skapligt skönt. Efter det satt jag, Linn och Anna kvar en stund på universitetet och pluggade lite. Efter det åkte jag pch plockade upp älsklingen sen åkte vi hem hit och hade det mysigt :) Sen igår blev det att plugga en del på förmiddagen sen vid 6 tiden åkte jag, mamma, pappa, Matte och Robert in till Fenix och käkade. Supergott var det! Jag åt tzatziki med bröd till förrätt, plankstek (oxfilé) till huvudrätt och som dessert åt jag banana split. Så sjukt mätt blev jag :D Efter det åkte vi hem igen och jag och Robert kollade på fotboll sen kollade vi på Beck-levande begravd. Idag blir det som sagt att plugga lite sen blir det att åka in till Linde och kolla på matchen, och jag kan/vågar inte vara med än på grund av knät :/ Men funderar på att testa träna lite i morgon, typ springa lite och göra lite bra övningar för knät och så. Vill så gärna börja träna och spela igen!!





Nej nu ska jag fortsätta plugga en stund till innan det är dags att åka till Linde.


Just ja, en morgon hittade jag Knoen sovandes i handfatet i duschen ^^,


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0