23 oktober

I morse när jag vaknade så låg jag och sträckte ut mig i sängen så fick självklart sendrag i vaden. Så jävla ont gjorde/gör det! Medan jag lyckades få det att försvinna kom jag på att jag kunde sträcka ut benet helt. Mitt ben var alltså inte "låst" längre :D Så nu kan jag ha benet rakt men knät är fortfarande ostabilt och gör ont i mellanåt. Men nu slipper jag i alla fall använda kryckorna, hoppas jag! Dock vet jag inte när jag kan börja lira innebandy igen, måste ju verkligen låta knät bli helt bra först. Men jag ska försöka fixa rehabövningar till knät så att jag kan börja träna upp det i alla fall.

Idag blir det att försöka plugga en hel del :/ Sen även städa lite på mitt rum. Låter som en "jätterolig" dag :P. Nej, nu ska jag försöka ta tag i antingen pluggandet eller städningen så att jag får det överstökat ^^,

PS: Jag har världens bästa pojkvän <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0