20 oktober

I natt kunde jag i alla fall sova, vaknade kanske bara 2 gånger, skapligt skönt :) Knät känns lite bättre, det värker inte lika mycket och så. Men jag kan fortfarande inte gå :/ Så det blir ingen träning för min del ikväll, ingen match eller fest i helgen heller :/ Jävlaskitknä!

Idag blir det att plugga en del eftersom det är snart tenta. Jag har inte kunnat åkt till universitet varken i tisdags eller igår eftersom jag själv inte kan köra och jag kan inte gå men i morgon får jag ett par kryckor i alla fall, så då kanske jag kan ta mig fram lättare än vad jag gör nu. Jag använder nämligen min innebandyklubba nu och det funkar inte så jättebra om man säger så men bättre än ingenting :P och sen kunde även mormor och morfar skjutsa in mig till Örebro så jag kunde gå på seminariet som börjar kvart över 1 i morgon, så jag missar inte det i alla fall :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och snart ta mig till köket och värma lite mat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0