19 oktober - skitdag!

Fan vad underbart, eller inte. Igår på träningen lyckades jag göra illa knät, igen. Men den här gången blev det värre än någonsin :/ Knät har låst sig totalt och det värker och gör ont hela tiden. Kan inte gå heller så jag har inte lyckats göra någon mat eftersom jag är hemma själv :/.. Att ligga i sängen hela dagen är inge vidare faktiskt. Har lyckats tagit mig till toaletten 2 ggr i alla fall. Men det tog tid, var besvärligt och gjorde ont :/ Använde min innebandy klubba som stöd, men skulle egentligen behöva ha kryckor tror jag. Inte kunde jag sov något i natt heller för att knät värkte och jag kunde inte röra mig. Blir så himla trött, trodde knät hade blivit bra, för det har inte krånglat på jag vet inte hur länge, inte såhär i alla fall. Aja, det är bara att hoppas på att det blir bättre snart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0