17 oktober - Underbar söndag!

Idag har det faktiskt varit en rikigt skön söndag. Dock började jag med att jobba en stund på förmiddagen men bortsett från det har den varit riktigt bra. Efter jobbet kom farmor och farfar på besök , dom ska nämligen åka söder ut på tisdag. De ska åka ner mot Spanien och Portugal och vara där fram till mars någon gång. Fusk säger jag bara!

Sen gjorde jag och älsklingen en spontan tripp till Marieberg. Vi strosa runt där och hade det mysigt. Ja fick även med mig lite grejer hem, bland annat en ring, parfym, puder och lite annat smått och gått :) Sen så käkade vi på Max. Det var hur gott som helst!

Nu blir det att vänta på att älsk ska komma hem från träningen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0