16 oktober

Känner mig seg och trött just nu :/ Hoppas jag piggnar till snart för ikväll blir det filmmys med några tjejer:) Sen efter det blir det att hämta älsklingen, har inte träffat honom på en vecka :(

Det känns verkligen att kursen börjar ta slut nu, för det är så mycket att göra nu. Massor med föreläsningar, labbar och seminarium plus en redovisning och en tenta! Det kanske inte låter så jobbigt men jag ska hinna med att jobba och träna någonstans däremellan också. Suck säger jag bara... Men det ska bli skönt när den här kursen är slut för nästa kurs, Måltidskunskap och värdskap A, Sensorik och sinnesupplevelser, verkar mycket roligare och dessutom är det ett bättre schema :)

Nej nu ska jag väl fortsätta plugga, jippie!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0