11 oktober - Ledig :)

Då vare måndag igen, men jag är LEDIG! Skulle egentligen ha haft föreläsning mellan 10.15-12.00 och haft labb mellan 13,15-17,00 men båda blev inställda. Hur gött som helst! Så idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och pluggat en del, eftersom jag inte gjorde det i helgen som jag hade tänkt :/ Men det tar jag igen idag istället :)

Helgen har varit lugn. Fredagen blev en hemmakväll med mor och far. Lördagen var det match i Kumla. Vi förlorade tyvärr men vi spelade riktigt bra tyckte jag, så om vi fortsätter såhär kommer vi snart börja vinna tror jag :) Söndagen blev det mys med älsk<3.. Ja det är så min helg har sett ut ungefär:)

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite sen blir det att göra lite mat och sedan vid 4 åka och jobba. Senare ikväll blir det innebandyträning :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0