29 november - Ledig, plugg och fix

Skönt att vara ledig så att man slipper att en väckarklocka ska bestämma när man ska gå upp. Sov i alla fall till 9 sen var jag pigg, men jag låg kvar i sängen och kolla runt lite på datorn. Gick upp och fixade frukost vid 10 sen så började jag plugga lite. Tog sedan en paus i pluggandet och plockade ur och i diskmaskinen och satte igång en maskin tvätt, har även hängt upp den. Tror mamma kommer bli glad när hon kommer hem :)


Termometern visa - 12 grader ute i morse :/ Burr!

 

 

Från Nattis kalas igår. Hon verkade supernöjd över alla hennes nys leksaker :)



Mamma har fixat julfint här hemma och mer ska det bli :) Mys!

Nej nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge, dags att ta tag i pluggandet igen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Japp mer ska det bli. Mina älsklingar ska också upp på sina platser :D



Kram mamma

2010-11-30 @ 19:04:44
Postat av: Mamma

Jag blev kanonglad, skönt att man kan hjälpas åt ibland :)



Kram mamma

2010-11-30 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0