22 november - Fullt upp hela dagen

Idag är jag ledig och har precis tagit en paus i pluggandet. Känner mig helt seg i huvudet, har nämligen inte sovit några bra i natt igen :/ Förstår inte varför jag har sovit så dåligt de senaste dagarna. Aja, idag blir det i alla fall att plugga en hel del sen blir det att jobba en sväng och sedan blir det träning senare ikväll.

Igår fick vi våra tre första poäng för den här säsongen! Så himla skönt var det, även fast jag inte tyckte att det kändes som en vinst så var det så jävla skönt att veta att vi fick med oss tre poäng. Matchen slutade 6-4 och jag lyckades få med mig ett mål och en assist :) Det var verkligen sjukt roligt att få spela igen och det gick hyffsat bra från min sida och knät funkade också :)

I lördags var det bakdag här hemma. Men det blev mest mamma som bakade jag satt mest breve och kollade på ^^, fast mot slutet var jag med och hjälpte till lite :) Det blev i alla fall saffransbullar, matbröd och hallongrottor.

Matbröd (blev jättegott!)

 

 

Hallongrottor

 

 

Saffransdegen på jäsning

 

 

Saffransbullarna gräddas

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0