19 november - Vad hände?

Idag vet jag inte vad som flög i mig faktiskt. Det började med att mamma ville att jag skulle plocka undan lite här hemma så att det skulle bli lätt för dem att damsuga och troka golven när de kom hem från jobbet. När jag väl började att plocka undan grejer så fick jag för mig att plocka i ordning ordentligen så jag tog fram damtrasan och började damma överallat också. Detta fortsatte sedan med att jag börja sortera i vår byrå där vi har vantar, mössor, halsdukar och raggisar, så nu är det ordning och reda i byrån. När jag ändå höll på så tog jag och gjorde rent i badrummet och duschen. Efter det tog jag fram damsugaren och damsög hela huset och sedan tog jag och torkade golven med. Inte nog med det så fixa jag disken, plockade ur diskmaskinen och fixa med tvätten. Så när mamma och pappa kom hem vart dom jätteglada :) Jag kände helt enkelt bara för att städa riktigt ordentligt, vilket man inte ofta känner för att göra^^, Men så har min dag sett ut i alla fall. Nu ikväll blev det tacosmys med familjen och nu ligger jag i sängen och kollar på idol och gosa med min Knoen :).

I morgon blir det bakdag med mammi :) Vi ska bland annat baka lussebullar, hallongrottor, matbröd och säkert lite annat gott:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0