13 november

I natt vaknade jag vid halv 3 och hade panik för att jag inte hade ställt alarmet på mobilen. Men medans jag letade efter mobilen började jag fundera på vad det var för dag och insåg sen att det var helg och att jag inte skulle behöva gå upp till skolan. Kan nog vara för att jag var varit så stressad hela veckan eller något. Trodde verkligen att jag skulle upp till skolan. Men det skulle jag inte som tur var och somande om igen och vaknade vid halv 11 :) Riktigt gött!

Idag har jag varit iväg och jobbat en sväng och jag har även köpt farsdagspresent till pappsen :) Hoppas han blir glad! Ska snart gå och duscha för ikväll blire Ladies Night men mamma, moster Lena, kusin Maria och mormor :) Ska bli så himla kul! Nej kanske dags att duscha , ska ju åka om tre timmar ;)

Just ja, fick veta mitt tentaresultat idag och jag blev underkänd :/ Men tentan var helt cp verkligen. "Som tur var" var jag inte själv om att bli underkänd utan hela 80% av klassen fick underkänd :/ Helt sjukt! Jag räknade ut att det var typ 3 personer i klassen som fick godkänd. Vi ska träffa vår lärare och gå i genom tenta och så på tisdag, undra vad han kommer säga. Jag tycker att han borde ta på sig lite att det var så många som inte klarade tentan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0