11 november - Stressig start på veckan


Äntligen kan jag andas ut. Den här veckan har varit sjukt stressig med mycket jobb, skola och träning. I måndags hade jag första föreläsningen på nya kursen och den här kursen verkar blir jätterolig :) Föreläsninge höll på mellan 15.15-17.00 och sedan var det bara att skynda sig hem från Örebro eftersom träningen började halv 7 istället för halv 9. Så jag kom hem 17.55 bytte om på 5 min , jag hade ju som tur var redan tagit fram alla grejer och packat det jag skulle ha med mig till träningen på förmiddagen :), sen kom Linda och hämtade mig strax efter kl 18. Så jag lyckades hinna^^,

Tisdagen var dock hyffsat lung, hade förläsning mellan 10.15-13.00 sen hem och laga lite mat sen åka och jobba vid 15.30. Men igår, onsdag, var inte så rolig. Vi var nämligen i Grythyttan för att laga mat, trerätters. Vi skulle ha slutat 17.00 men vi slutade ca 17.15 istället. Så det var bara att skynda sig hem för att sedan åka och jobba en snabb sväng och sedan åka till träningen som började 19.30. Denna gång blev det också att jag blev precis klar när Linda kom för att plocka upp mig, som tur var. Men idag är jag ledig och det behövs verkligen kan jag säga. Har varit stressad redan sen slutet på förra veckan inför de här tre senaste dagarna. Så idag sov jag till halv 11 gick upp och käkade lite frukost och sedan gick och la mig i sängen igen, som jag fortfarande gör:) Ska snart ta tag i lite plugg, har några sidor att läsa till i morgon sen vid 15.30 blir det att åka och jobba.

Just ja, jag måste ju nämna att jag älskar att det har kommit snö :) Tycker det är så mysigt och att det är skönt att det blir ljusare ute då. Hoppas det ligger kvar istället för att det ska smälta bort och bli slask och skit :/

Jag älskar dig Robert <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt med en dags andningspaus, det behövs.



Kram mamma

2010-11-11 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0