21/5 - Fredag och ledig

Jag är ledig och det är fredag. Det är hur skönt som helst. Har haft massor att göra denna vecka. Har kommit hem sent varje dag. I måndags var det föreläsning på morgonen mellan 10.15-12. Efter föreläsningen satt vi och skrev på PM:et som ska vara inne nästa vecka. Vi satt kvar ganska länge sen var det bara att skynda sig hem och packa och få i sig lite mat för att sedan åka på träning som började kvart i sex. Det var min första träning för den här säsongen och jag lovar att jag var helt död efteråt. Fast jag orkade vara med på allt faktiskt :) Så det känner jag mig stolt över eftersom jag inte tränat speciellt mycket.

I tisdags hade jag först körlektion på morgonen sen efter det åkte jag till mamma och satt på hennes jobb medan jag väntade på bussen till Örebro. Jag skulle in och skriva på PM:et med Sophie och Sam Vi satt kvar länge denna gång också.  Efteråt stannade jag kvar i Örebro för att mamma och pappa skulle in och handla lite grejer i Örebro så då tänkte jag passa på att övningsköra hem. Vi var hemma runt halv 8 och jag var sjukt trött så det blev inge pluggande för min del.

I onsdags hade jag också föreläsning mellan 10.15.12 och på eftermiddagen åkte vi till min gammelfarmor för hon fyllde 99 år. Hon är väldigt pigg för att vara så gammal tycker jag :).. Vi var i alla fall hemma runt halv 8 igen.

Igår var vi lediga men jag var tvungen att åka in till Örebro i alla fall. Fast den här gången åkte jag hem till Sam för vi skulle skriva på PM:et hemma hos henne. Hon bjöd även på mat som var riktigt god :) Det var ris och tre vegitariska rätter. Vet inte riktigt vad det var, men gott var det :) Jag var kvar där hela dagen och jag var hemma vid halv 6. Hann inte göra så mycket mer den här dagen heller. För jag var helt slut verkligen. Har varit trött hela veckan. Jag vet inte varför eftersom jag somnar tidigt på kvällarna så det kan inte vara det. Men men..

Idag vaknade jag klockan 8 och var pigg så jag gick upp och käkade frukost sen började jag städa hela huset. Jag är helt slut nu. Det är ju verkligen jobbigt att städa ^^,.. Mitt rum tog 40 min att bara plocka i ordning. Det såg ut som ett helvete i mitt rum :P  Jag plockade även i ordning i resten av huset, damma, dammsög och trokade golven. Gjorde faktiskt rent toan också ^^, Nu har jag precis käkat så nu ska jag ta och duscha sedan börja plugga.

Jag har även kommit på att pappa fyller om 3 dagar och jag har inte köpt någonting än. Fast som tur är kom jag på igår vad jag ska köpa till honom :) Får försöka fixa det nu i helgen eftersom han fyller på måndag. Jag har även kommit på att jag fyller om 4 dagar. Jag vet fortfarande inte vad jag önskar mig.. Aja, det får mamma och pappa lösa ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK!!!! Lilla hjärtat, vad underbart det är att slippa städa ikväll när jag kommer hem :))



Men du det där med att det är upp till mig o pappa att lösa va inte snällt ;)

Kramar

2010-05-21 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0