ingen bingo

Just nu spelar jag faktiskt bingolotto ;) Dock går det inge bra än :/ Hoppas på lite tur snart. Va ju hos farmor och farfar idag och när vi kom dit var två av Sveas ( min gammelfarmor som är 99 år ) systrar där :) Den ena, Signe, är 88 år gammal och den andra, Edit är 97 år. Så himla söta var dom :) Edit hjälpte till och med Svea när hon skulle resa sig och så. Det märktes verkligen inte att hon var 97 år..  Maten var självklart jättegod som vanligt :) Det bjöds på kyckling och lax , till efterrätt blev rabarberpaj med vaniljsås och glass, sen blev det kaffe,bullar och tårta.

Nej nu börjar bingolotto igen ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å jag va mätt ända till måndag eftermidda ;)men gott var det :))



Kram på dig och eftersom jag skriver detta idag så:

GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAN IDAG !!

Puss o kram

Mamma

2010-05-25 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0