7/5 - fredag

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Skolan tar upp mycket av min tid, även jobbet. Dessutom har jag varit sjuk. Allt började i lördags då jag fick ont i halsen och feber. Febern gick över på måndagen men halsont hade jag fortfarande och desstuom hade jag börjat blivit snorig också. Så det blev ingen träning för mig varken måndag eller onsdag. Nu har jag inte ont i halsen längre i alla fall, är bara lite snorig fortfarande...

I fredags ringde en kille från Örebro läns innebandyförbund och frågade om jag ville vara på Alltstar den 8 maj. Jag blev lite paff och svarade ja. Så i morgon ska jag in till Örebro och lira lite. Jag blev med i Norra laget, det blev Hanna och Sandra också :) Skönt kmed sällskap :) Dock är jag sjukt nervös. Tidigare i veckan ångrade jag mig lite att jag sa ja. Jag Känner inte att platsar direkt :/ Men har funderat lite till och det är ju bara att göra sitt bästa, även fast jag kommer känna mig sämst. Dessutom har jag inte kunnat träna upp konditionen eftersom jag blev sjuk.. Så typiskt. Jag kommer verkligen att vara helt död i morgon. Fast undra om alla får spela eller hur det är ? Äsch jag har ingen kolla, men det visar ju sig.

Ikväll blir det att bara vara hemma och mysa med familjen :) Shit vad mycket klockan är. Bussen går om 10 min! Måste nog dra nu :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0