27 maj -Underbar start på den här veckan :)

Den här veckan har börjat underbart. I måndags hade jag fullt upp och trodde inte att jag skulle klara av och orka med dagen. Det började med att åka in till Örebro för att skriva på PM:et efter det åkte jag direkt till Lindesberg för att ha körlektion, vilket gick jättebra :) Sen var det bara att åka direkt till jobbet för att jobba en stund och sedan åka till träningen på möte. Mötet höll inte på speciellt länge vilket var bra för mig för då kunde jag åka tillbaka till jobbet tidigare och slippa jobba så sent. Så det blev superbra. Sen när jag kom hem firade vi pappa som fyllde :)

I tisdags fyllde jag 20 år och jag fick bland annat en ny skrivare. Det behövdes verkligen. Mammas och pappas är verkligen superdålig och superseg. Så det var najs :D Dessutom är det skönt att ha en egen :) och enligt mig är det en superskrivare ;) Man kan skriva ut bilder och allt möjligt med den :) Superbra! Desstutom var det ju lönedag också :P Kan inte bli så mycket bättre :) Plus att jag fick träffa älsk <3 Vi hade inte träffats på en vecka om inte mer :/. Så min dag kunde inte bli så mycket bättre faktiskt :)

Igår skaffa jag en superpresent till mig själv. Jag fick nämligen KÖRKORT :D Är så otroligt glad alltså! :D Dessutom blev vi klara med PM:et som ska lämnas in idag och att jobba gick också jättebra :) Underbar dag!

Idag är jag ledig:)  Sov till ungefär halv 9. Riktigt gött var det. Idag har jag hunnit med att hänga ut två maskiner tvätt, pluggat och lite sånt :) Sen i eftermiddag ska jag och mamma åka in till Örebro och käka sen ska vi på Sex and the city 2, som har premiär idag :) Ska bli superkul!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såna dagar/vecka kan man leva på länge :)

Kramar mamma

2010-05-28 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0