23/5 - Skön söndag :)

Igår blev det en heldag med pappa :) Först åkte vi till travbanan för att kolla på bilutställningen. Det var riktigt bra och skönt väder. Solen sken hela tiden när vi var där. Vi var där i ungefär 2 och halv timme sedan åkte vi hem för att äta lite och byta kläder. Jag upptäckte dock när jag kom hem att jag hade bränt mig. Jag hade ju självklart glömt att smörja mig :( Skapligt klantigt av mig... Sen när vi hade ätit och så åkte vi in till Linde igen för att kolla på cruisingen. Sen när den var slut åkte vi hem och man var skapligt trött när man kom hem vill jag lova. Solen tar verkligen på krafterna... Dagen var i alla fall lyckad och trevlig :)

Idag blir det att åka till farmor och farfar vid 12. De ska bjuda på mat:) Det ska bli najs, för farmor gör jämt så himla god mat :D Sen blir det hem och plugga lite sen slappa framför tv:n :).. I morgon har jag verkligen fullt upp vill jag lova. Först ska  jag in till Örebro och fixa med PM:et, sedan ska åka till Linde för att ha körlektion direkt efter den ska jag jobba en stund och där efter ska jag åka till Lindeskolan för innebandy möte, sen blir det åka och jobba igen. Usch vilken jobbig dag det kommer att bli. Men på tisdagen är jag ledig (har jag för mig) och jag fyller ju 20 ! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0