13/5 Frisk och glad

Igår färgade jag håret :) Ville ha det lite ljusare till sommaren men ville inte bli blond igen så vi slingade det i en lite ljusre nyans mot vad jag hade innan. Blev riktigt nöjd :) Hann även klippa luggen, den var ju så himla lång så jag höll på att bli tokig ^^,.

Idag känner jag mig inte alls snorig eller så :) Så jag tror faktiskt att jag har blivit helt frisk nu :) Var även ut och sprang med the family idag på förmiddagen och det gick riktigt bra faktisk :) Så på måndag kan jag vara med på träningen :D Jag passade även på att övningsköra när mamma skulle in till Linde för att köpa krukor på plantis.

Nu sitter jag här och försöker skriva lite på vårat PM som ska vara inne om två veckor. Är ganska svårt nu när jag sitter helt själv men jag skriver det jag tror och sen får vi se vad de andra säger i morgon :) Måste tyvärr åka in till skolan i morgon :( :P. Men sen är det i alla fall helg :) Det blir att jobba och försöka plugga mesta dels, men även umgås med älsk ^^,

Nej nu blir det att fortsätta med pluggandet så att jag kan ta och spela lite sen ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0