10 maj - Toppen helg !

Nu var denna helg också över :/ I lördags var det ju Allstar. Jag var sjukt nervös men som tur var försvanna nervositeten ganska snabbt. Det var i alla fall jätteroligt att lira igen, men det var riktigt svårt att spela med andra :P Men det gick helt okej ändå :) Dessutom kände jag mig inte sämst heller ;) Haha, så det var skönt :P För det hade jag gått och tänkt på hela veckan. Matchen var jämn och det slutade med att Söder vann efter straffar. Efter matchen stannade jag, Hanna,Sandra och mamma kvar och kolla på första perioden för herrarna. Vi hann nog med att se det snyggast målet i alla fall. De var en kille som var skapligt duktig på att zorra vill jag lova :P Sen åkte vi hem för att göra oss i ordning för jag, Hanna och Sandra skulle åka in till Örebro igen för att käka på O´learys. Man blev bjuden på gratis mat och dryck där för att man varit med och spelat. Det var inte så jätteroligt och maten var väl ingen höjdare så vi åkte hem redan vid halv 9 ungefär. Jag drog då hem till älsk :) Vi hyrde film och bara myste :) Jag var skapligt trött vill jag lova. Jag har ju inte tränat på 1 och halv månad tror jag och dessutom var jag fortfarande snorig så jag var helt död efteråt :P Dessutom har jag världens träningsvärk. Kan kanppt gå utan att det gör ont :P

I söndags så slappade jag och R mest, men på eftermiddagen åkte vi ner till Norvalla och kollade på fotboll. Efter det åkte jag hem eftersom han skulle upp och jobba och jag skulle till skolan. Men jag kom aldrig till skolan. Vaknade i morse och hade världens huvudvärk och fick lite "synfel" och sedan började jag må illa. Så det var bara att krypa ner i sängen igen och försöka sova bort migränen. Första gången jag hade migrän spydde jag nämligen så jag kände inte direkt för att åka till skolan. Men nu mår jag i alla fall bättre. Fortfarande snorig och så dock :/ Så det blir nog ingen träning för mig ikväll. Måste ju bli helt frisk någon gång. Hoppas jag hinner bli det till på onsdag. För jag vill verkligen komma igång med träningen nu!

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag har pluggat, städat rummet och plockat ur och i diskmaskinen :) Nu ska jag fortsätta att spela lite ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0