30/3 - Duktigt Malin!

Första gången på länge jag känner mig lite stolt över mig själv faktiskt :)

Idag har jag varit på föreläsning, den var lika "kul" som den brukar vara. Sen när jag kom hem käkade jag lite mat sen satte jag mig vid datorn och fortsatte på rep.fasen som jag började med i söndags men då blev det error och sen kunde jag inte logga in igen. Så jag fortsatte med den nu och jag klarade den desutom  :D Så nu är det bara en rep.fas kvar sen ska jag ringa till körskolan för att boka uppkörning och sånt :).

Sen har jag även ringt till ett sommarjobb. Jag kan säga att jag har typ telefonfobi, så jag var sjukt lättad och glad över att jag vågade ringa faktiskt. Skulle ringa igen nästa vecka. Hoppas verkligen att jag får jobbet!

Nu ska jag fortsätta och vara duktig. Ska nämligen ta och börja plugga till omtentan som jag har om en vecka.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Suzette

Heja Malin! Jag är på Rep nu också, tog tre dagar att klara alla, HEJA MIG!!! NU är det bara körningen kvar ;P Kanske det viktigaste;P

2010-03-30 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0