26/3 - Fredag

Idag har jag haft körlektion. Den gick väl sådär enligt mig men bra enligt min körlärare. Sen har jag även klarat en repitionsfas :) Så nu är det bara två kvar :) Sen har jag även städat mitt rum eftersom att vi ska ha kalas för Matte i morgon. Han fyller ju 18 år den 1 april :O, helt sjukt. Men han kommer fortfarande vara liten enligt mig :P.

Min mobil har varit helt mupp idag :/ Jag har haft "Endast nödsamtal" hela dagen :S Sen efter min körlektion hade 30 spänn försvunnit från den också:S, as skumt. Aja, får se om den fortsätter att krångla, det kanske är dags att fixa en ny. Att mina mobiler aldrig ska funka någa bra:(

Nej nu ska jag ta och väcka älsk som ligger och snarkar i min säng^^, Ikväll blir det mys och kolla på innebandy :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0