22/3 - Måndag igen..

Nu var denna helg över då. I fredags gjorde jag väl inte någe speciellt förutom att jag kollade på innebandy. Warberg är vidare till semi :D Så himla gött! Sen i lördags åkte jag till älsk för vi skulle åka in och bowla i Örebro vid fem med Johan, Hannah och Hannahs kompis Johan. Jag trodde att jag skulle förlora men jag kom faktiskt 2:a ^^,. Att bowla är ju verkligen hur kul som helst :D. Sen i söndags, igår så jobbade jag sen inget mer.

Idag blir att det att åka in till universitetet vid 12 sen blir det hem och plugga körkortsteori, det börjar ju närma sig slutet:O.. Jag ska även försöka hinna träna lite här hemma också.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0