1/3- Första dagen och måndagen i mars

Nu var det måndag igen och jag är ledig från skolan, skönt :) Idag har jag pluggat en hel del. Den här delkursen är så mycket roligare än den första vi hade.

Helgen har varit ganska okej fakiskt:) I lördags var det match borta mot Kungsör och som vanligt nu förtiden så förlorade vi.. Efter matchen var det bara att åka hem och käka och packa om för att sedan åka till Linda för att göra sig i ordning inför kvällen. När vi hade gjort oss i ordning åkte jag, Linda, Sophie och Sara till Frida för det var där förfesten skulle äga rum. Nästan hela laget var där plus några till :) Jag måste även berätta att jag vann för första gången på singstar- Stolt! Förfesten var jätterolig, som vanligt med dessa människor:). Vid halv 11-11 drog vi till Folkan för att kolla på Lilly och Sussie. Men det var inget att hänga i julgranen enligt mig. Så vid halv 1 gick jag, Sophie, Maria och några till Papa´s för att käka lite. Köpte en kebabtallrik-sjuktgott! Sen blev det lite ändrade planer för hemvägen. Skulle åka hem men istället åkte jag till Nora :) Vaknade sedan hos Robert men var tvungen att åka hem ganska dirket för han skulle iväg. Så jag åkte hem gjorde mig snabbt i ordning för att sedan åka till Örebro med mor och far. Dom skulle först kolla efter kakel sen skulle vi gratta moster. Sen på kvällen blev det mys med älsk <3. Vi kollade på hockeyfinalen, eller jag Robert gjorde eftersom jag somna vid 10 eller hur det nu va^^,.

Nej nu måste jag snart packa lite och så för att snart ska jag åka och jobba.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0