Man är bra smart ibland

Skapligt smart jag är ibland. Jag beställde ett spel för vecka sen idag. Det stod att det skulle ta 2-4 dagar att få spelet. Jag har kollat i brevlådan varje dag och inte har det legat något spel eller brev där inte. Jag tänkte att jag kanske borde ringa dit och kolla var spelet har tagit vägen. Det kanske har försvunnit på posten eller vad som helst. Jag går in på min mejl för att kolla min orderbekräftelse och för att kolla efter ett nummer dit. Sedan när jag kollar lite längre ner i mejlet så står det något konstigt tycker jag, så jag ropar på Matte och han läser det och säger att jag redan fått spelet. Det var tydligen ett "nedladdningsspel". Så det betydde att jag har spelet i en hel vecka. Suck alltså..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vad kan man säga ;)men du fick ju det till slut i alla fall.



Kram

2010-06-18 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0