11 Juni

Idag åkte jag och brorsan in till Linde för att hämta mamma för att sedan åka och käka på Lindegården. Jättegod mat var det. Efter det gick vi till stan för att kolla på studenterna. Man blev sjukt sugen på att ta studenten igen! Det är även helt sjukt att Matte tar studenten nästa år :O. Det betyder ju att man själv börjar bli gammal :P.

I helgen ska jag och mamma "bo" i örebro. Vi ska vara barnvakt åt lilla Nattis, mitt kusinbarn. Så himla söt är hon :) Hon är bara 1,5 år ungefär. En riktig lite trollunge är hon :P :) Vi hade tänkt att åka till Lek och Buslandet med henne, men tyvärr är hon lite sjuk så vi fick hoppa över det.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och läsa lite.


R<3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0