28 Juli

Suck vad tråkigt man kan ha. Funderar på att åka och mata Nisse, är nämligen kattvakt åt mormor och morfars katt. Ska försöka få med mig brorsan också, det är så tråkigt att åka själv. Vi får se om han kan slita sig från spelandet ett tag bara ;)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vilket har varit skönt men även tråkigt. Jag blir så rastlös så fort. Har i alla fall suttit ute i solen och kollat på när brorsan har klippt gräset :P, dock hann han inte blir klar för kräsklipparen ville inte fungera helt plötsligt. Ingen aning vad som hände men nu får vi inte igång den igen :S Aja, pappa får fixa den när han kommer hem. Ser dock lite roligt ut på gräsmattan nu eftersom Matte inte hann blir klar.

Eftersom jag och Robert aldrig var på Liseberg så tyckte mamma att vi kunde åka ner dit allihoppa för hon ville också dit. Så nu på söndag åker vi ner till Göteborg igen :). Hoppas bara det är bra väder denna gång, annars vet jag inte vad jag tar mig till ;).

Ikväll kommer i alla fall älsk hit :) Han är även ledig i morgon, gött!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill ju åka Kållerado o FlumeRide, mina favoriter, en sväng på Gasten får det också bli. Sen är jag nöjd :)

kram

2010-07-30 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0